onsdag, mars 29, 2006

vad har de emot blekingeborna?

har inte haft något liv utanför utvecklingssamtalen men läste just kritans text om björkis. jag har kritiserat björkis så länge att jag nästan tröttnat. baylan däremot har jag inte ens orkat skriva om, så mossig har jag tyckt hans politik vara. men nu verkar det hända saker. björkis tossigheter har skapat en spelbar position för en baylansk motoffensiv. svd berättade häromdagen:
"Ibrahim Baylan var nyligen i Storbritannien, för att studera hur könsskillnader kan motverkas.
- Man har väldigt mycket katederundervisning, och långt sämre resultat än oss när det gäller pojkarna, så det kan knappast vara lösningen. "

debatten kan bli spännande framöver. tänk om baylan försvarar läroplanen och den moderna pedagogiken och alliansen intar bakåtsträvarnas ringhörna.

2 Comments:

At 30 mars, 2006, Anonymous Anonym said...

Du har varit frånvarande ett tag. Mkt jobb?

 
At 30 mars, 2006, Blogger Håkan Elderstig said...

omdömen inför utvecklingssamtal och åtgärdsprogram i podb och sen utvecklingssamtalen på det. kan ta knäcken på vem som helst. men jag ska skriva en betraktelse nu!

 

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com